Naughty by Nature - O.P.P. (Music Video)

submitted by mozart on 06/30/18 1

Download/Stream - smarturl.it/RhinoHiFive-Naughty Enjoy the lyrics. Let us know about corrections in the comments! Lyrics: Arm me with harmony Dave, drop a load on 'em O.P.P., how can I explain it I'll take it frame by frame it To have y'all all jumping, shouting, saying it O is for other, P is for peoples', scratch your temple The last P, well that's not that simple It's sort of like, well, another way to call a cat a kitten It's five little letters that are missing here You get on occasion if the other party isn't gaming It seems I gotta start the explaining, bust it You ever had a girl and met her on a nice hello You get her name and number and then left feeling real mellow You get home, wait a day she's what you wanna know about Then you call up and it’s her girlfriend’s or her cousin’s house?! It’s not a front, a F to the R to the O to the N to the T; It's just her boyfriend's at her house (Oh that’s why she’s scary) It's OPP, time other people's what you get it There's no room for relationship there's just room to hit it How many brothers out there know just what I'm getting at Who think it's wrong cause I was splitting and co-hitting that Well if you do, that's O.P.P. and you're not down with it But if you don't, here's your membership You down with O.P.P.? (Yeah, you know me) [x3] Who’s down with O.P.P.? (Every last homey) You down with O.P.P.? (Yeah, you know me) [x3] Who’s down with O.P.P.? (All the homies) Well, for the ladies O.P.P. means something different The first two letters' the same but the last is something different It's the longest, loveliest, lean, I call it the leanest It's another five letter word rhyming with "cleanness" or "meanness" I won't get into that, I'll do it ah sorta properly I'll say the last P hmmm stands for property Now lady here comes a kiss, blow a kiss back to me Now tell me exactly Have you ever known a brother who had another like a girl or wife And you just had to stop a toast cause he looked just that nice? You looked at him, he looked at you and you knew right away He had someone but he was gonna be yours anyway! You couldn't be seen with him at all and still you didn't care Cause in a room behind a door no one but y'all are there When y'all are finished, y'all can leave and only y'all would know And then y'all could throw that skeleton bone right in the closet do'. Now don't be shocked cause if you're down I want your hands up high Say O.P.P. (O.P.P.) I like to say with pride Now when you do it, do it well and make sure that it counts You're now down with a discount You down with O.P.P.? (Yeah, you know me!) [x3] Who’s down with O.P.P.? (Every last lady!) You down with O.P.P.? (Yeah, you know me!) [x3] Who’s down with O.P.P.? (All the ladies!) A scab tried to O.P.P. me I had a girl and she knew that. Matter-of-fact her and my girl was partners that Had a fall out, disagreement, yeah an argument She tried to do me so we did it in my apartment Bust it That wasn't the thing it must have been the way she hit the ceiling Cause after that she kept on coming back and catching feelings I said, "Let's go, my girl is coming so you gotta leave." She said, "Oh no, I love you, Treach!" I said, "Now, child, please! "You gots to leave, come grab your coat, right now you gotta go!" I said, "Now look you chooses stairs or chooses the window This was a thing, a little thing, you shouldn't have brought your heart Cause you know I was OPP, hell from the very start!" Come on, come on, now let me tell you what it's all about When you get down, you can't go 'round running off at the mouth That's rule number one in this O.P.P. establishment You keep your mouth shut and it won't get back to her or him! Exciting isn't it, a special kinda business Many of you will catch the same sorta O.P.P. messing with Him or her for sure ain't going to admit it When O.P.P. comes, damn skippy I'm with it You down with O.P.P.? (Yeah you know me!) [x3] Who’s down with O.P.P.? (This whole party!) [x2]

Leave a comment

Be the first to comment

Collections with this video
Email
Message
×
Embed video on a website or blog
Width
px
Height
px
×
Join Huzzaz
Start collecting all your favorite videos
×
Log in
Join Huzzaz

facebook login
×
Retrieve username and password
Name
Enter your email address to retrieve your username and password
(Check your spam folder if you don't find it in your inbox)

×